Päätin sitten, että jousituksen ohjaus, kompressori ja ilmasäiliö rakennetaan sopivaan matkalaukkuun. Kuvassa jo melkein valmis tulos. Tarina jatkuu kuvan alla.

Osien kiinnittämistä varten laukkuun tehtiin OSB-levystä runko. Väliseinillä saadaan aikaan sopiva ilman kierto kompressorille ja vähän parannetaan äänieristystäkin samalla.
Auton keskuslukitus päivitetään samalla W124:n keskuslukituksen osilla, pumppu sijoitetaan samaan laukkuun. Nyt lukituksen pitäisi tulevaisuudessa toimia viikkojen seisomisen jälkeenkin.

Runko verhoiltiin keinonahalla, ihan vain ulkonäkösyistä. Onhan se kyllä parempi näin! Kuvassa näkyy myös säiliön kondessiveden poistoventtiili ja vedenerotin. Tässä vaiheessa järjestelmä testattiin myös vuotojen varalta ja ihan aiheesta. Muutama liitos vuoti hieman. Korjauksen jälkeen paine pysyi systeemissä päivä kausia muuttumattomana. Systeemin käyttöpaine on aika kova noin 10-11 bar.

Seuraavassa osassa sitten päästään testaamaan järjestelmää kokonaisuudessaan. (Tulossa pian)