Etuakselin korkeusantureiden asennustavaksi ja paikaksi valikoitui alkuperäisten ilmajousituksen säätöventtiilien paikka: peltinen asennusteline moottorin tukikumien alle. Tällöin minnekkään ei tarvinnut tehdä ylimääräisiä rekiä ja anturin käyttötangon alakiinnikeen voi kiinnittää alkuperäiselle paikalleen.

Anturissa on aika hyvin säätövaraa, joten lopullinen anturin asento selviää sitten kun systeemi toimii.

Sarjassa tuli myös mukana asennussapluuna, jonka avulla reikien poraaminen onnistui mutkattomasti.

Skannasin ohjeiden sivun ja tulostin leikattavat sapluunat.

Sarjassa mukana tullut säätötanko oli harmattavasti pari senttiä lyhyt, mutta Motonetistä löysin M5 rosterikierretankoa sopivan edullisesti. Sarjassa mukana tullut kuminen suojaputki jäi myös lyhyenä käyttämättä.

Anturin ja telineen ujuttaminen moottorin tukikumin alle kävi ihan työstä mutta tulos näyttää aika mukavalta. Lopullinen säätö tapahuu tangon ja anturin osalta vasta kun koko systeemi on kasassa.
Sinänsä vähän harmi, että molemmat kuulanivelet ovat ”saman kätisiä”, nyt säätöä varten nivelen joutuu aina irrottamaan. ”Eri kätisillä” kierteillä varustettu säätötanko olisi ollut helpompi säätää, sen kun vain olisi pyöritellyt tankoa.
Seuraavan vuorossa on sitten taka-antureiden asennus osassa 3. (Vielä vaiheessa)
Sekä ilmayksikön asennus osassa 4. http://saarelagarage.fi/wp/?p=277